teljes: 0,00 Ft leellenőrizni
Használati feltételek

 

A SKLEPZOGRODZENIAMI.PL ONLINE ÁRUHÁZ FELTÉTELEI

 

1. § Általános rendelkezések

  1. Jelen Szabályzat meghatározza a www.sklepzogrodrzenia.pl elektronikus címen található online áruházban történő Megrendelések leadásának általános feltételeit. (Online bolt)

  2. Az Eladóval való kapcsolatfelvétel a következő címen történik:
    - e-mail cím: kontakt@sklepzogrodzenami.pl
    - telefonon: +48 799 366 916
    - chat elérhető az üzlet honlapján

  3. Jelen Szabályzat a hatályos jogszabályok alapján készült, azaz:

1) a Polgári Törvénykönyvről szóló 1964. április 23-i törvény (konszolidált szöveg: 2014. évi Jogtudományi Közlöny, 121. pont);
2) a fogyasztók jogairól szóló, 2014. május 30-i törvény (J. Közlöny 2014. évi 827. tétele);
3) az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról szóló, 2002. július 18-i törvény (konszolidált szöveg, 2013. évi Jogtudományi Közlöny, 1422. tétel);
4) a személyes adatok védelméről szóló, 1997. augusztus 29-i törvény (Jogi Közlöny 2014. évi 1182. tétele).

 

2. § Fogalommeghatározások

A jelen Szabályzatban használt kifejezések jelentése a következő:

  1. Munkanapok – a hét hétfőtől péntekig tartó napjait jelentik, a munkaszüneti napok kivételével.

  2. Szállítás – a megrendelésben meghatározott Áruk Eladó általi, a Szállítón keresztül történő, Vevő részére történő tényleges kiszállítását jelenti.

  3. Szállító – a Szállításért felelős szervezetet jelenti, amellyel az Eladó együttműködik az Áru leszállításában.

  4. Jelszó – a Vásárló által az Online Áruházban történő regisztráció során kiválasztott betűkből, számokból vagy egyéb karakterekből álló sorozat, amely az online áruházban található Ügyfélfiókhoz való hozzáférés biztosítására szolgál.

  5. Ügyfél - az a jogalany, amely részére a Szabályzat és a jogszabály értelmében elektronikus úton szolgáltatás nyújtható, vagy amellyel Adásvételi Szerződés köthető.

  6. Fogyasztó - olyan természetes személy, aki az Eladóval jogügyletet folytat (ideértve a Szerződés megkötését is), amely nem kapcsolódik közvetlenül annak üzleti vagy szakmai tevékenységéhez.

  7. Ügyfélszámla - minden Ügyfél számára külön panelt jelent, amelyet az Eladó a nevében indít, miután a Vevő regisztrált és szerződést kötött az Ügyfélszámla szolgáltatás nyújtására.

  8. Bejelentkezés – a Vásárló általa meghatározott, betűkből, számjegyekből vagy egyéb karakterekből álló egyedi megjelölés, amely a Jelszóval együtt szükséges az Ügyfélfiók Webáruházban történő létrehozásához.

  9. Vállalkozó - az a természetes személy, jogi személy vagy nem jogi személy szervezeti egység, akinek a törvény cselekvőképességet biztosít, saját nevében vállalkozási vagy szakmai tevékenységet folytat, és vállalkozásához vagy szakmai tevékenységéhez közvetlenül kapcsolódó jogügyletet folytat. tevékenység.

  10. Szabályzat – jelenti ezeket az előírásokat.

  11. Regisztráció - a Szabályzatban meghatározott módon végrehajtott tényleges cselekmény, amely ahhoz szükséges, hogy a Vásárló a Webáruház összes funkcióját használni tudja.

  12. Eladó - jelentése Polargos Sp. z o. o., székhelye Varsóban, ul. Deptak 17, NIP: 113-00-88-519, REGON: 010679550, 0000043915 KRS-számon bejegyezve a Varsói Főváros Kerületi Bírósága által vezetett Vállalkozói Nyilvántartásba, az Országos Bírósági Nyilvántartás 13. kereskedelmi osztálya. Az alaptőke összege: 800 000,00 PLN, e-mail: kontakt@sklepzogrodzena.pl, amely egyben az Online Áruház tulajdonosa is.

  13. Online Áruház Weboldal – a www.sklepzogrodrzenia.pl elektronikus címen található weboldal, amelyen keresztül az Eladó az online áruházat működteti.

  14. Áru – az Eladó kínálatából az Internetes áruházban megrendelhető ingó tárgyakat jelenti.

  15. Tartós adathordozó - olyan anyag vagy eszköz, amely lehetővé teszi a Vevő vagy az Eladó számára, hogy személyesen neki címzett információkat tároljon oly módon, hogy az információkhoz a jövőben az információk felhasználásának céljának megfelelő ideig hozzáférjen, és amely lehetővé teszi a tárolt információk változatlan reprodukálását.

  16. Adásvételi szerződés – az Áruk megrendelés szerinti adásvételére vonatkozó, távolról megkötött szerződés.

 

3. § A Webáruház általános rendelkezései és használata

  1. Az Online Áruházzal és az Online Áruház Webhellyel kapcsolatos minden szellemi tulajdonjog, ideértve a nevéhez, az internetes domainhez, az online áruház weboldalához, valamint a jelen Weboldalon közzétett mintákhoz, űrlapokhoz, logókhoz (kivéve a weboldalon elhelyezett logókat és fényképeket) vonatkozó tulajdonjogot. a Fél részére az áru bemutatása céljából, amelynek szerzői joga harmadik felet illeti) az Eladót illeti meg, és azokat csak a Szabályzatban meghatározott módon és módon, valamint az Eladó ban kifejezett hozzájárulásával szabad felhasználni. írás.

  2. Az Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy a Webáruház használata az összes népszerű webböngészőt, operációs rendszert, eszköztípust és internetkapcsolat típust használó internetezők számára elérhető legyen. Az Áruház Webhely használatának minimális technikai követelménye a legalább Internet Explorer 11 vagy Chrome 39 vagy Firefox 34 vagy Opera 26 vagy Safari 5 vagy újabb verziójú webböngésző, engedélyezett Javascripttel, "sütiket" elfogadó és internetes legalább 256 kbit/s sávszélességű kapcsolat.

  3. Az Eladó a „cookie-k” mechanizmusát alkalmazza, melyeket, amikor a Vásárló a Shop Weboldalt használja, az Eladó szervere a Vevő végkészülékének merevlemezére menti el. A „cookie-k” használata az Áruház Weboldalának megfelelő működését célozza az Ügyfél végkészülékein. Ez a mechanizmus nem teszi tönkre az Ügyfél végkészülékét, és nem okoz konfigurációs változásokat sem az Ügyfél végkészülékeiben, sem az ezekre telepített szoftverekben. Minden ügyfél letilthatja a „süti” mechanizmust a végkészülékének böngészőjében. Az Eladó jelzi, hogy a „cookie-k” letiltása azonban nehézségeket okozhat, vagy megakadályozhatja az áruház weboldalának használatát.

  4. A Webáruházban az Online Áruház Weboldalán keresztül történő megrendelés leadásához és a Weboldalon elérhető szolgáltatások igénybevételéhez szükséges, hogy a Vásárló aktív e-mail fiókkal rendelkezzen.

  5. A Webáruházon keresztül elektronikusan nyújtott szolgáltatások igénybevétele keretében a Vásárló nem bocsáthat rendelkezésre jogsértő tartalmat, ideértve az Eladó vagy harmadik felek szellemi tulajdonjogát, szerzői jogait és védjegyjogait sértő tartalmat, és nem használhat fel a Webáruház, a Webáruház Weboldal vagy az Eladó által a kötelező törvényi rendelkezésekkel, tisztességes vagy harmadik személyek személyiségi jogaival ellentétes módon nyújtott ingyenes szolgáltatások.

  6. Az Eladó kijelenti, hogy az Internet nyilvános jellege és az elektronikusan nyújtott szolgáltatások igénybevétele magában hordozza annak a kockázatát, hogy illetéktelen személyek megszerzik és módosítják az Ügyfél adatait, ezért az Ügyfélnek megfelelő technikai intézkedéseket kell tennie a fent említett kockázatok minimalizálása érdekében. Különösen vírusirtó programokat és olyan programokat kell használniuk, amelyek védik az internetet használók személyazonosságát. Az Eladó soha nem kéri a Vevőtől a Jelszó megadását semmilyen formában.

 

§4 Regisztráció

  1. Az Ügyfélfiók létrehozásához az Ügyfél regisztrációköteles. A regisztráció ingyenes.

  2. A webáruházban történő rendelés leadásához regisztráció nem szükséges.

  3. A regisztrációhoz a Vásárlónak ki kell töltenie az Eladó által az Online Áruház Weboldalán megadott regisztrációs lapot, és a kitöltött regisztrációs lapot elektronikusan el kell küldenie az Eladónak a regisztrációs űrlapon a megfelelő funkció kiválasztásával. A regisztráció során az Ügyfél egyéni Jelszót állít be.

  4. A Vásárlónak a regisztrációs lap kitöltésekor lehetősége van a Szabályzat elolvasására, annak tartalmát az adatlap megfelelő mezőjének megjelölésével elfogadja.

  5. A Vásárló a kitöltött regisztrációs lap elküldését követően haladéktalanul e-mailben, a regisztrációs űrlapon megadott e-mail címére megkapja az Eladó visszaigazolását a Regisztrációról. Ezzel a pillanattal létrejön az Ügyfélszámla vezetésére szolgáló elektronikus szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződés, és az Ügyfél hozzáférést kap az Ügyfélfiókhoz, és a regisztráció során megadott adatait – a Bejelentkezés kivételével – módosítja.

 

§5 Áruk és megrendelések

  1. Az Árukkal kapcsolatos információk, úgymint fénykép, leírás és – szükség esetén – az összetétel, elérhetők a Webáruház weboldalán, az egyes Áruk leírásánál.

  2. Az Áru bemutatására a Webáruház weboldalán közzétett fotók szolgálnak. Az egyes Áruk alatt elhelyezett fényképeket és leírásokat a gyártók, forgalmazók adják, vagy az Eladótól származnak.

  3. Ha egy adott Árura jótállást adnak, a garancia tartalmáról és feltételeiről az adott Áru leírásában található információ.

  4. Az online áruház weboldalán közzétett kereskedelmi nevek, nevek, leírások vagy védjegyek törvényi védelem alatt állnak.

  5. Az Online Áruház Weboldalán kínált összes Áru vadonatúj, jogi hibáktól mentes és legálisan került forgalomba.

  6. A Megrendelő a Webáruházban a Webáruház Weboldalán keresztül a hét 7 napján, a nap 24 órájában adhat le rendelést úgy, hogy az Eladó szombaton és vasárnap, valamint az alábbi munkaszüneti napokon nem teljesíti a rendeléseket:

1) január 1. - újév,
2) január 6. - vízkereszt,
3) húsvét első és második napja,
4) május 1. - nemzeti ünnep (korábban munka ünnepe),
5) május 3. - május 3.,
6. nemzeti ünnep ) Pünkösd első napja,
7) Corpus Christi,
8) augusztus 15. - Boldogságos Szűz Mária mennybemenetele,
9) november 1. - Mindenszentek napja,
10) november 11. - A nemzeti függetlenség napja,
11) december 25. - karácsony napja,
12 ) December 26. - Boxing Day.

  1. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy további zárási napokat állapítson meg a Webáruház számára. Azokon a napokon, amikor a Webáruház zárva tart, nem tud szállítási időpontot foglalni. Az Eladó a Webáruház bezárását egy adott napon előre a Webáruház Weboldalán közzétett hirdetmény útján bejelenti.

  2. Az online áruház weboldalán keresztül megrendelő vásárló a megrendelését az őt érdeklő áru kiválasztásával fejezi be. Az áruk a megrendeléshez a Weboldalon bemutatott adott áruk alatti „Kosárba” parancs kiválasztásával kerülnek felvételre. A Vásárló a teljes megrendelés teljesítését és a Szállítási mód és a fizetési mód megjelölését követően a megrendelőlap Eladónak történő elküldésével adja le a megrendelést az Áruház Honlapján található „Megrendelem és fizetés” gomb megnyomásával. A Megrendelő minden alkalommal a megrendelés Eladónak történő elküldése előtt tájékoztatást kap a kiválasztott Áruk és a Szállítás teljes áráról, valamint minden olyan többletköltségről, amelyet az Adásvételi Szerződéssel kapcsolatban köteles viselni.

  3. A megrendelés leadását követően az Eladó a Vásárló által megadott e-mail címre visszaigazolást küld a megrendelés elküldéséről.

  4. Ezt követően az Eladó a megrendelés visszaigazolását követően a Megrendelő által megadott e-mail címre tájékoztatást küld a megrendelés teljesítésre történő elfogadásáról, az Webáruház Szabályzatáról és a Szerződéstől való elállás lehetőségéről szóló tájékoztatást (a forma).

  5. Az Eladó a Szerződésből eredő kötelezettségei az Áruért esedékes teljes összeg Eladó felé történő kifizetésével, valamint az Áru megrendelés szerinti szállításával és átvételével teljesülnek.

  6. Az Eladó Szerződés szerinti teljesítése akkor teljesül, amikor az Árukat a megrendelésnek megfelelően átadják a Vevőnek.

 

6. § Kifizetések

  1. A Shop Weboldalon az adott Áruk mellett elhelyezett árak bruttó árak, és nem tartalmaznak tájékoztatást a Szállítási költségekről és a Vevőt az Adásvételi szerződéssel összefüggésben felmerülő egyéb költségekről, amelyekről a Vásárló köteles tájékozódjon a szállítási mód kiválasztásánál és a megrendelés leadásakor.

  2. A Megrendelő az alábbi fizetési módokat választhatja a megrendelt Árukért:

    1. banki átutalás az Eladó bankszámlájára (ebben az esetben a megrendelés teljesítése azután kezdődik, hogy Eladó a megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolást elküldte a Vevőnek, és a pénzösszeg jóváírásra került az Eladó bankszámláján);

    2. Az online fizetési szolgáltatásokat nyújtó jogalany az ING BANK ŚLĄSKI (imoje). A fizetéshez használható fizetési módok:

        • Pay-by-link átutalások

        • blik

        • Twisto

        • Visa fizetési kártyák

        • MasterCard fizetési kártyák

    3. CA-részletek a Credit Agricole részletfizetési rendszerben;

Ha a vásárló által fizetési kártyával végrehajtott tranzakcióhoz pénzvisszatérítés szükséges, az eladó a Megrendelő fizetési kártyájához rendelt bankszámlára utalja vissza.

  1. a CA Raty részletfizetési rendszer a Credit Agricole részletfizetési rendszerben (ebben az esetben a megrendelés teljesítése azután kezdődik meg, hogy az Eladó megkapta a Credit Agricole CA Raty rendszertől a visszaigazolást a jóváírás Ügyfél részére, és a teljes összeg jóváírásra került az Eladó bankszámlája);

  • A Vásárlót az Eladó a Weboldalon tájékoztatja arról, hogy a megkötött adásvételi szerződésből eredő összegben milyen határidőn belül köteles a megrendelés ellenértékét teljesíteni.

  • Ha az Ügyfél a fizetést a 6. §-ban meghatározott határidőn belül nem teljesíti, a 6. §-ban meghatározott határidőn belül nem teljesíti a fizetést. 3. pontja alapján az Eladó a Vásárló részére további fizetési határidőt tűz ki, és erről e-mailben vagy írásban tájékoztatja a Vevőt. A további fizetési határidőre vonatkozó információk tartalmazzák azt is, hogy e határidő lejárta után az Eladó eláll az Adásvételi szerződéstől. A második fizetési határidő eredménytelen lejárta esetén az Eladó e-mailben vagy írásban a Vásárlónak a szerződéstől való elállási nyilatkozatát küldi meg. 491. §.

 

§7 Szállítás

  1. Az Eladó a Szállítást kizárólag a Lengyel Köztársaság területén végzi.

  2. Az Eladó a Webáruházban közzéteszi a megrendelés kézbesítéséhez és teljesítéséhez szükséges Munkanapok számát.

  3. A Webáruház Weboldalán feltüntetett kézbesítés és a megrendelés teljesítésének időpontja a fizetés Eladó általi kézhezvételétől számítva Munkanapokban történik.

  4. Ha a vásárló a banki átutalással vagy bankkártyás fizetési módot választja, a megrendelés feldolgozási ideje az Eladó bankszámláján vagy elszámolási számláján történő jóváírás napjától számít.

  5. A megrendelt Árukat a Szállítón keresztül a Megrendelő a megrendelőlapon feltüntetett címre kézbesítjük. A megrendelt kerítés lerakodásának megszervezése a megrendelő feladata.

  6. Az Áru Ügyfél részére történő elküldésének napján az Eladó a kiszállítást igazoló információkat megküldi a Vevő e-mail címére.

  7. Megrendelő köteles a leszállított küldeményt időben és az adott típusú küldeményekre elfogadott módon, a Szállító munkatársa jelenlétében megvizsgálni. A szállítmány elvesztése vagy megsérülése esetén a Megrendelő jogosult a Szállító munkatársától megfelelő jegyzőkönyv elkészítését kérni.

  8. Az Eladó a leszállított Árukról elektronikusan áfás számlát küld. Az áfás számlát .pdf fájl formájában küldjük meg a Megrendelő Regisztráció során megadott e-mail címére.

  9. A Megrendelő távolléte esetén a rendelés leadásakor Szállítási címként megadott címen a Szállító munkatársa értesítést hagy, vagy megpróbál telefonon felvenni a kapcsolatot, hogy meghatározza a Megrendelő jelenlétének időpontját. A megrendelt áru Webáruházba történő visszaküldése esetén az Eladó e-mailben vagy telefonon felveszi a Megrendelővel a kapcsolatot, a Szállítás időpontját és költségét a Vásárlóval egyeztetve.

 

8. § Panaszok

  1. Az Eladó köteles az Árut hibátlanul átadni a Vevőnek. Az Eladó a megvásárolt Áru fizikai és jogi hibáiért garanciális felelősséggel tartozik Vevő felé a Ptk.-ban meghatározott feltételekkel.

  2. Bármilyen reklamáció, ideértve az Árukkal és a Webáruház weboldalával kapcsolatos panaszokat is, benyújtható:

1) írásban az Eladó címére (Polargos Sp. z oo, ul. Deptak 17, 04-956 Warsaw), beleértve az alábbi 11. pontban említett reklamációs űrlapot is;
2) e-mailben a következő címre: kontakt@sklepzogrodrzenia.pl;
3) az Online Áruház Weboldalán elérhető kapcsolatfelvételi űrlap segítségével ("Kapcsolatfelvételi űrlap" gomb).

  1. A panasznak tartalmaznia kell a panaszt benyújtó személy adatait (vezeték- és vezetéknév, levelezési cím, opcionálisan - e-mail cím és elérhetőségi telefonszám), a panasz okának és a kérelem tartalmának megjelölését. Lehetőség szerint az Áruval vagy a szállítással kapcsolatos reklamációnak tartalmaznia kell a rendelési számot is (amelyet az Eladó a megrendelés átvételekor ad meg, és amely a Megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazoláson látható). Az Áruval kapcsolatos reklamáció esetén a reklamációhoz csatolni kell a vásárlást igazoló dokumentum (pl. nyugta vagy számla) eredetijét vagy másolatát.

  2. Ha a jogszabály kötelező rendelkezései nem írnak elő rövidebb időt a panaszok elbírálására, úgy a reklamációkat az Eladó a beérkezéstől számított 30 napon belül bírálja el az alábbi 6-7. pontok figyelembevételével.

  3. Az Eladó a panasz elbírálásának módjáról a panaszt benyújtót a panaszban megadott címre küldött levélben vagy e-mailben értesíti - a panasz benyújtásának módjától függően.

  4. A vásárolt Áru fizikai vagy jogi hibáira vonatkozó panaszok kezelése a Polgári Törvénykönyv kellékszavatossági előírásai szerint történik. pontjában hivatkozott esetben. A Polgári Törvénykönyv 561 2. § (1) bekezdése értelmében a hibás Árut az Eladó költségére a Magazyn Polargos Sp. z oo címre kell szállítani. z o. o., Oziemkówka 57a, 08-420 Miastków Kościelny.

  5. Ha a megrendelő, aki Fogyasztó a kellékszavatosságra vonatkozó rendelkezések alapján az Áru kicserélését vagy a hiba elhárítását kéri, vagy árleszállításról szóló nyilatkozatot nyújt be, megjelölve az árcsökkentés mértékét, és az Eladó erre a megkeresésre 14 napon belül nem válaszol, úgy kell tekinteni, hogy az Eladó a kérést indokoltnak találta.

  6. Az a Fogyasztónak minősülő Megrendelő, aki a panasz rendezésében segítséget kíván kapni, az önkormányzati vagy vidéki fogyasztóvédelmi ombudsmanhoz fordulhat, aki ingyenes segítséget és tanácsot ad a fogyasztói érdekek védelmében.

  7. A jótállásból eredő jogaitól függetlenül a Vevő gyakorolhatja a jótállásból eredő jogait, ha azt adott Árura biztosították.

  8. A szavatossági jogok gyakorlása nem érinti az Eladó jótállási kötelezettségét.

  9. A Megrendelő a panasz benyújtásához használhatja a Panaszbejelentési sablon fülön található, az Online Áruház Weboldaláról letölthető panaszbejelentő sablont. Ennek a sablonnak a használata önkéntes.

 

9. § Garancia

  1. Ha egy adott Árura jótállást vállaltak, a jótállásból eredő jogok gyakorlásának módjára és a felelős személyre (kezesre) vonatkozó információkat a jótállási nyilatkozat tartalmazza (pl. jótállási dokumentum, amely az Áruhoz mellékelhető egy adott eset).

  2. A garancia tartalmára vonatkozó információk minden alkalommal megjelennek az Áruház Weboldalán.

  3. Az eladott Árukra vonatkozó garancia csak a Lengyel Köztársaság területén érvényes.

 

10. § Elállás az adásvételi szerződéstől

  1. A Fogyasztónak minősülő Megrendelő jogosult a távolból kötött Szerződéstől indoklás nélkül elállni attól a naptól számított 14 napon belül, amikor a Megrendelő vagy a Megrendelő által az Áru átvételére meghatalmazott harmadik személy a Megrendelő birtokába került. Áruk.

  2. Nem illeti meg a távollevők között kötött szerződéstől való elállás joga a Fogyasztónak minősülő Megrendelőt az alábbi szerződésekkel kapcsolatban:

1) szolgáltatás nyújtására, ha az Eladó a szolgáltatást a Megrendelő kifejezett hozzájárulásával teljes körűen teljesítette, akit a szolgáltatás megkezdése előtt tájékoztattak arról, hogy az Eladó általi szolgáltatás teljesítését követően elveszíti a szolgáltatást. elállni a szerződéstől;
2) amelynél a szolgáltatás tárgya gyorsan romló vagy rövid szavatossági idejű árucikk;
3) amelyben a szolgáltatás tárgya nem előre gyártott, a fogyasztó specifikációi szerint gyártott vagy egyéni szükségleteinek kielégítésére szolgáló Termék;
4) amelyben a szolgáltatás tárgya zárt csomagolásban átadott, egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a csomagolás felbontása után nem küldhető vissza, ha a csomagot az átadást követően bontották fel;
5) amelyekben a szolgáltatás tárgyát olyan tételek képezik, amelyek a kézbesítést követően természetüknél fogva elválaszthatatlanul kapcsolódnak más tételekhez;
6) amelyben a Megrendelő kifejezetten kérte, hogy az Eladó sürgős javításra vagy karbantartásra menjen hozzá; ha az Eladó a Megrendelő által kértektől eltérő kiegészítő szolgáltatásokat nyújt, vagy a javítás vagy karbantartás elvégzéséhez szükséges alkatrészeken kívül más termékeket szállít, a Megrendelőnek jogában áll elállni a szerződéstől a kiegészítő szolgáltatások vagy cikkek vonatkozásában;
7) amelyekben a szolgáltatás tárgya zárt csomagolásban átadott hang- vagy képfelvétel vagy számítógépes program, ha a csomagot a kiszállítást követően bontották fel;
8) újságok, folyóiratok vagy folyóiratok kézbesítésére, ha az Eladó nem nyújt előfizetéses szolgáltatásokat;

  1. A Megrendelő a fenti 1. pontban hivatkozott jogának gyakorlása érdekében köteles a Szerződéstől való elállási döntéséről az Eladót a Megrendelés visszaigazolásában feltüntetett elérhetőségein megadott egyértelmű nyilatkozattal tájékoztatni, ill. az Internetes áruház weboldalán a „Kapcsolat” fülön, például postai vagy e-mailben elküldött levélben.

  2. A Megrendelő a Szerződéstől való elállási jogának gyakorlásához használhatja az elállási nyilatkozat mintáját. Az elállási űrlap mintája elérhető az online áruház honlapján. A nyomtatvány sablonját e-mailben is kézbesítjük a Megrendelőnek. Ennek a sablonnak a használata nem kötelező.

  3. Az 1. pontban meghatározott szerződéstől való elállási határidő betartásához elegendő a Megrendelő szerződéstől való elállási jogának gyakorlására vonatkozó tájékoztatást a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt megküldeni.

  4. A Szerződéstől való elállás esetén az Eladó haladéktalanul visszaküldi a Megrendelőtől beérkezett valamennyi fizetést, legfeljebb 14 napon belül attól a naptól számított 14 napon belül, amikor a Megrendelő a Szerződéstől való elállási jogának gyakorlásáról tájékoztatást kapott. A fizetés visszaküldése ugyanazokkal a fizetési módokkal történik, amelyeket a Megrendelő a Megrendelés leadásakor választott. A visszatérítés módjától függetlenül ezen a számlán nem számítunk fel díjat. A Megrendelő viseli az Áru Eladóhoz történő visszaküldésének közvetlen költségeit.

  5. Miután a Megrendelő élt a szerződéstől való elállási jogával, köteles a leszállított Árut visszaküldeni az Eladónak. Az árut haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül vissza kell küldeni az Eladó címére ([...]). A határidő betartható, ha a Vevő a 14 napos határidő lejárta előtt visszaküldi a terméket.

  6. Az Eladó a fenti 6. pontban említett visszatérítést az Áru visszaszolgáltatásának vagy a visszaküldés igazolásának kézhezvételéig visszatarthatja, attól függően, hogy melyik esemény következik be előbb.

  7. A Megrendelő csak az Áruk hasznosságának olyan csökkenéséért felelős, amely az Áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő felhasználásból ered.

  8. A távolról kötött Szerződéstől való elállás joga nem zárja ki a Megrendelőt az Áru fizikai hibáira vonatkozó jótállási jogokat.

  9. A távolról megkötött Szerződéstől való elállás joga nem illeti meg azokat a Megrendelő feleket, akik nem Fogyasztók.

 

§11 Ingyenes szolgáltatások

  1. Az Eladó ingyenes elektronikus szolgáltatásokat nyújt Vevői számára:

    1. Kapcsolatfelvételi űrlap

    2. Ügyfélszámla vezetése

    3. hírlevél

  1. A 11. §-ban megjelölt szolgáltatások A fenti 1 a hét 7 napján, a nap 24 órájában biztosított.

  2. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a felsorolt kiválasztott szolgáltatásokhoz való hozzáférés típusát, formáját, idejét és módját megválassza és módosítsa, melyről a Szabályzat módosításának megfelelő módon tájékoztatja a Vevőket.

  3. A Kapcsolatfelvételi űrlap szolgáltatás abból áll, hogy az Áruház weboldalán elhelyezett űrlap segítségével üzenetet küld az Eladónak.

  4. Az ingyenes Kapcsolatfelvételi űrlap szolgáltatásról bármikor le lehet mondani, és az Eladó felé történő megkeresések leállítását jelenti.

  5. A regisztrált Ügyfél kérheti az Eladó Ügyfélfiókjának törlését, azonban ha az Eladó az Ügyfélfiók törlését kéri, az a kérelemtől számított 14 napon belül törölhető.

  6. Az Eladó jogosult az Ügyfélfiókhoz való hozzáférést és az ingyenes szolgáltatásokhoz való hozzáférést letiltani abban az esetben, ha a Vevő az Eladó vagy más Ügyfelek sérelmére jár el, a Vevő megsérti a jogszabályt vagy a Szabályzat rendelkezéseit, valamint a hozzáférés letiltása esetén. Az Ügyfélfiók és az ingyenes szolgáltatások igénybevételét biztonsági okok indokolják - így különösen: a Weboldal biztonságának Ügyfél általi megsértése vagy egyéb feltörési tevékenység. Az Ügyfélfiókhoz és az ingyenes szolgáltatásokhoz való hozzáférés letiltása a fenti okokból az Ügyfélfiókhoz és az ingyenes szolgáltatásokhoz való hozzáférés letiltásának alapját képező probléma megoldásához szükséges ideig tart. Az Eladó az Ügyfélfiókhoz való hozzáférés és az ingyenes szolgáltatások elektronikus úton történő letiltásáról a Vásárló által a regisztrációs űrlapon megadott címre értesíti a Vásárlót.

 

§12 Személyes adatok védelme

  1. Az Eladó részére a Regisztráció, az egyszeri megrendelés, valamint az Eladó elektronikus szolgáltatásnyújtása részeként vagy a Szabályzatban meghatározott egyéb körülmények között önkéntesen megadott személyes adatainak kezelője az Eladó.

  2. Az Eladó a Megrendelők személyes adatait a megrendelések teljesítése, az Eladó által nyújtott elektronikus szolgáltatások és egyéb, a Szabályzatban meghatározott célok érdekében kezeli. Az adatok kezelése kizárólag a jogszabály vagy az Ügyfél által a vonatkozó jogszabályokkal összhangban kifejezett hozzájárulása alapján történik.

  3. Az Eladónak megadott személyes adatok halmazát az Eladó jelenti a Személyes Adatvédelmi Főfelügyelőnek.

  4. A Vásárló a személyes adatait önkéntesen adja át az Eladónak azzal, hogy a Regisztráció során meghatározott adatok megadásának elmulasztása megakadályozza a Regisztrációt és az Ügyfélfiók létrehozását, valamint a Vásárló megrendelésének leadását és teljesítését abban az esetben, ha nem ad meg rendelést. Ügyfélfiók regisztrálása.

  5. Bárki, aki az Eladó rendelkezésére bocsátja személyes adatait, jogosult a tartalomhoz hozzáférni és javítani.

  6. Az Eladó lehetőséget biztosít a személyes adatok gyűjtésből való eltávolítására, különösen az Ügyfélfiók törlése esetén. Az Eladó megtagadhatja a személyes adatok törlését, ha a Vásárló nem egyenlített ki minden esedékes összeget az Eladónak, vagy megsértette a vonatkozó jogszabályokat, és a személyes adatok megőrzése e körülmények tisztázásához és a Vevő felelősségének megállapításához szükséges.

  7. Az Eladó védi a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat, és mindent megtesz annak érdekében, hogy megvédje azokat a jogosulatlan hozzáféréstől vagy felhasználástól.

  8. Az Eladó a Vásárló személyes adatait a Szállítás teljesítéséhez szükséges mértékben a Szállító rendelkezésére bocsátja.

  9. Ha az Ügyfél a Dotpay rendszeren keresztül választ fizetést, személyes adatait a fizetés teljesítéséhez szükséges mértékben továbbítjuk a Dotpay SA-nak, amelynek székhelye Krakkóban, 30-552 Kraków, ul. Wielicka 72. Krakkói Kerületi Bíróság Kraków-Śródmieście, az Országos Bírósági Nyilvántartás XI. Kereskedelmi Osztálya 0000296790 szám alatt, NIP szám 634-26-61-860, NIP EU PL6342661860, REGON szám 2407761860, PLN 2407770250 törzstőke, 0000 és 400255. tele készpénzben.

 

§13 A szerződés felmondása (az adásvételi szerződésekre nem vonatkozik)

  1. A Vásárló és az Eladó is bármikor és indokolás nélkül felmondhatja az elektronikus szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződést, figyelemmel a másik fél által a fentiek megszűnése előtt megszerzett jogainak megőrzésére. az alábbi megállapodást és rendelkezéseket.

  2. A regisztrált Ügyfél az elektronikus szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződést az Eladó részére történő megfelelő akaratnyilatkozat megküldésével, bármilyen távoli kommunikációs eszközzel felmondja, lehetővé téve az Eladó számára a Vevő akaratnyilatkozatának elolvasását.

  3. Az Eladó az elektronikus szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződést a Vásárlónak a Regisztráció során megadott e-mail címére küldött megfelelő akaratnyilatkozattal megszünteti.

 

§14 Záró rendelkezések

  1. Az Eladó a vonatkozó jogszabályokkal összhangban tájékoztatja, hogy:

1) nem nyújt értékesítés utáni szolgáltatásokat;
2) nem alkalmazza a Kbt. szerinti etikai kódexeket. 66
1 Ptk. 2. § 6. pontja vagy a tisztességtelen piaci magatartás elleni küzdelemre vonatkozó rendelkezések értelmében a helyes gyakorlat kódexe;
3) nem gyűjt betétet a Fogyasztóktól, és nem kér egyéb pénzügyi garanciát;
4) nem ajánl fel digitális tartalom szállítását, és nem köt szerződést ilyen tartalom online áruházon keresztül történő szolgáltatására;
5) nem alkalmaz alternatív vitarendezési módokat (a panaszok és a követelések peren kívüli elintézésének módja), kivéve, ha ilyen kötelezettség a jogszabály kötelező rendelkezéseiből következik;
6) nem köt a Webáruházon keresztül olyan adásvételi szerződést, amelyben az ár vagy a díjazás a pénzügyi piac olyan ingadozásaitól függ, amelyek felett az Eladó nincs befolyása, és amelyek az adásvételi szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt következhetnek be;
7) nem köt a Webáruházon keresztül nem előre gyártott, a Vevő specifikációi szerint gyártott vagy egyéni igényeinek kielégítésére szolgáló áruk adásvételére vonatkozó szerződést;
8) nem köt a Webáruházon keresztül olyan szeszesital adásvételi szerződést, amelynek árát az adásvételi szerződés megkötésekor megállapodtak, és amelyek szállítására csak 30 nap elteltével kerülhet sor, és amelyek értéke a piaci ingadozásoktól függ amelyek felett az Eladónak nincs befolyása;
9) nem köt adásvételi szerződést nyilvános árverés útján a Webáruházon keresztül;
10) a szállás, az áruszállítás, az autóbérlés, az étkeztetés, a szabadidős, szórakoztatási, sport- vagy kulturális rendezvényekkel kapcsolatos szolgáltatáson kívül egyéb szolgáltatást nem nyújt;
11) Az Eladóval kötött szerződések lengyel nyelven jönnek létre.

  1. A jelen Szabályzat hatálya alá nem tartozó kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztói jogokról szóló 2014. május 30-i törvény, valamint az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról szóló 2002. július 18-i törvény rendelkezései az irányadók.

  2. A vitákat az 1964. november 17-i törvény rendelkezéseivel összhangban meghatározott illetékes közös bíróság bírálja el. Polgári perrendtartás (konszolidált szöveg: 2014. évi Jogtudományi Közlöny, 101. tétel, módosításokkal).

  3. Jelen Szabályzat elektronikus változatban, PDF formátumban is elérhető a www.sklepzogrodrzenia.pl oldalon.

  4. Az Eladó fenntartja magának a jogot a jelen Szabályzat módosítására abban az esetben, ha a jelen Szabályzat tartalmát közvetlenül befolyásoló jogszabályi változás vagy az Eladót az állami hatóságok bizonyos kötelezettségek róják, az Eladó adataiban bekövetkezett változások, ill. valamint a Webáruház weboldalának és ügyfélszolgálatának javítása, a felhasználói adatok védelmének javítása és a visszaélések megelőzése érdekében.

  5. Az Eladó a Szabályzat változásáról a regisztrált Megrendelőket az e-mail címre értesíti. A Szabályzat változásáról a Webáruház honlapján is jól látható módon felkerül a tájékoztatás.

  6. A módosított Szabályzat azokra a Megrendelőkre nézve kötelező érvényű, akik a fenti 6. pont szerinti Szabályzat-változásról szóló értesítéstől számított 14 napon belül nem mondanak le a Webáruházban lévő Fiókról. A Számláról való lemondás az 5. pontban meghatározott módon történik.

Utolsó módosítás: 2023. január 3

 

 

fel
Az üzlet nézet módban van
Az oldal teljes verziójának megtekintése
Sklep internetowy Shoper Premium